Daisypath Wedding tickers

Thursday, May 28, 2009

Dinner at Diamond Platinum

Semalam, kami ada mission. Cari cincin tunang. Balik keje, sempat lagi ke pasar malam dengan officemate. On the way balik rumah masa jalan kaki, Fiza tegur

"sempat ke nak siap ni, dah dekat kol 7 ni, lagi spoloh minit dia sampai"

"Err..takpe..sempat ni..hehe"..

sebenarnya dalam hati cuak macam nak mati. Dah la berpeluh2. Ishh..Then balik rumah mandi-mandi dan siap-siap, tepat pada masa Cik B sampai. (Sib baik sempat).We all pergi adalah dalam 5 buah kedai, rasa makin lama tengok makin pening. Dah la tak pernah pakai jewellery, memang pening jugak lah. Thanks God dah baca-baca sikit tentang diamond and barang kemas ni, so adalah jugak pengetahuan sikit2.

SA kat tomei cakap,
jangan pilih lama-lama, nanti pening and susah you nak pilih. Hehe..
I said, ni first time I nak pakai jewellery tau, kene pilih lama-lama.


Orang kata diamonds are woman's best friend. Entahlah. Kalau macam tu saya takde bestfriend lagi lah..Hehe. Takpe. My first best friend akan di hadiahkan oleh my long life best friend..hehe. After dinner, dan lepas fikir-fikir akhirnya dapat kata putus untuk beli hari Ahad nanti. Hopefully cincin yang terpilih tu ada lagi lah. Cross finger!! Cik B withdraw duit and give it to me to keep it. Takut terguna kot. Jangan la haku yang terguna duit tu untuk shopping..;D. Diari yang tertulis semua plan untuk wedding and such itu tertinggal kat umah abg long pulak.



Convocation

Cik B called his mom bagitau yang we both in the mission of e.ring hunting. Makcik pesan, ramai akan datang untuk convocation Cik B nanti. Atuk, tok ngah, tok teh. dan tok lagi sorang tak ingat nama. Makcik pesan, jgn bgtau saya, nanti saya takut pulak. Hehe.. Saya relaks je. Ingatkan atuk-atuk ni semua lelaki, sekali Cik B cakap, sorang je lelaki, yang lain semua perempuan. Habis dup dap dup dap jantung.








No comments:

Post a Comment